מרכז קהילתי טמרה

מרכז קהילתי ע”ש שייח’ זכי דיאב טמרה- מרכז חינוך, ספורט, חברה, ותרבות.

מרכז קהילתי טמרה

מרכז קהילתי ע”ש שייח’ זכי דיאב טמרה- מרכז חינוך, ספורט, חברה, ותרבות.

סיפור רקע:

המרכז הקהילתי בטמרה הקים מערך של מתנדבים צעירים לתמיכה באוכלוסייה בעת מלחמה. המתנדבים חולקו לפי מספר קטגוריות: חלוקת מזון ושתייה בשעת חירום, מתן עזרה ראשונה, העלאת המודעות בקרב האוכלוסייה, וסעד לקשישים בעת חירום. הצעירים עוברים הכשרה והכוונה למוכנות במצבי חירום, במיוחד בעת המלחמה הנוכחית.

הנהנים מהפרויקט הם התושבים המקומיים, משפחות, וקשישים. ישנו שיתוף פעולה עם פיקוד העורף, עיריית טמרה, מועדון הגמלאים במתנ”ס, וקב”ט הרשות המקומית.

“מחובתנו כמרכז קהילתי לעזור לאוכלוסייה, כולל לספק את הציוד הדרוש לצעירים כדי שיוכלו לעבוד עם הקהילה. לדוגמה, הצעירים האחראים על העלאת המודעות מסיירים בשכונות, מבקרים בבתי התושבים ומחלקים פליירים המסבירים כיצד יש להתנהג בעת נפילת טילים. הם גם בודקים אם ישנם אזורים מוגנים בבתים ומנחים את התושבים איפה ישנם מקומות בטוחים בזמן אזעקות. בנוסף, הם מורידים את יישומון פיקוד העורף לטלפונים של התושבים ומסבירים להם כיצד יש להשתמש ביישומון”.

 

סכום תרומה
K 0

+

סכום הכפלה
K 0

=

סה"כ תרומות
K 0

התורמים: גז עבדו

ההשפעה:

1.      חיזוק הקהילה בעת משבר.

2.     הכשרת וליווי יותר מאלף סטודנטים בטמרה והכנתם להתנדבות בתחומים שונים לתמיכה בקהילה.

3.     הכנת האוכלוסייה למצבי חירום, כגון דרכי פעולה בעת נפילת טילים.

4.     חיזוק הקהילה והפיכתה לקהילה בעלת ערכים ותחושת שייכות גבוהה.

5.      העצמת הצעירים. 

بخصوص الحصول على تبرعات إضافية، فتحت مؤسسة قدرة الأفق أمامنا للحصول على تبرعات إضافية من صناديق تبرع عالمية لاستكمال طريقنا نحو الدعم النفسي تمكنا من الحصول على ما يقارب

 290,000$

+₪50,000

تبرعات إضافية